Automatkailun

Automatkailun reittikauppa
autoliitto | elämys group

Valitse reitti

Olemme luoneet valmiita reittiehdotuksia, jotka toimivat pohjana omalle reittisuunnitelmallesi. Tuunaa oma reittisi ja valloita monipuoliset reitit.

Valitse ajankohta

Valitse matkan ajankohta, henkilömäärä ja huoneiden määrä sekä haluamasi majoituksen tähtiluokka. Tutustu reitin eri alueisiin ja niiden kohokohtiin.

Muokkaa reittiä

Valitse hotellit, joissa haluat yöpyä sekä öiden lukumäärä per kohde. Lisää haluamasi aktiviteetit eri päiville. Kaikki hinnat tulevat palveluntuottajilta reaaliaikaisina.

Viimeistele varaus

Mikäli et käytä matkalla omaa kulkuneuvoa voit lisätä reitille vuokra-auton. Täytä matkustajatiedot ja maksa koko reittipaketti luottokorttimaksulla.
Huomaathan, että Autoliiton jäsenedut eivät ole käytettävissä Automatkailun Reittikaupan kautta, vaan ne tulee varata Autoliiton sivuilla olevien ohjeiden mukaisesti.

Luontolomalle Nuuksioon

Pääkaupunkiseudun luontohelmi, Nuuksion kansallispuisto ja sitä ympäröivä järviylänköalue, kutsuu luontolomalle niin perheet, pariskunnat kuin ystäväporukatkin. Tekemistä riittää moneksi päiväksi. Tämän teemareitin voi toteuttaa sellaisenaan tai sen voi muokata mieleisekseen ja omaan aikatauluun sopivaksi.
Kohteet: Nuuksion kansallispuisto – Vihti
Luontolomalle Nuuksioon